Roliga step.

Det är så himla roligt med step. Lite dansant, och snurrigt idag. Jag känner mig lite ringrostig när jag inte tränat på länge. Jag blir på så bra humör efter ett roligt step-pass. I dag kände jag mig så pigg efter passet, att jag körde ett race på ICA av bara farten efteråt. Det blev lite sent innan jag var hemma igen. Jag känner mig nöjd med att jag handlade idag. Tänk vad glad jag kommer att vara i morgon. När jag slutar jobbet kan jag bara åka hem, och njuta av fredagskvällen.

Jag tog en sväng på IKEA på lunchen. Vi hade fått ett presentkort från IKEA i julklapp. Tack så mycket för det. Jag har spanat på en skål ett tag så nu slog jag till. Den passar perfekt till vår ljusstake på matsalsbordet. Kolla så fint det blev.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0