Skön start på dagen.

Vi började dagen med en promenad i rask takt. Vi var ute i nästan en timme. Vi avslutade vid bageriet, och köpte med oss nybakat frukostbröd hem. Väl hemma blev det en god frukost med gröt, ägg, apelsiner och nybakat bröd. Mums.

Vi gav oss ut på en tur. Först en sväng på IKEA. IKEA här i Helsingborg är ingen hit. Jag förstår att de behöver bygga nytt. En lite runda på Väla Centrum hann vi också med. Där passade vi på att fika. Stannade på Maxi för att ladda med lite föda på hemvägen.

Väl hemma igen så var det kökstjänst som gällde. Jessica och jag fixade två tacopajer. Vi käkade naturligtvis det till kvällsmat. Det som blev över har vi fryst in i matlådor till Jessica. Jag har laget en lasagne också som skall bli matlådor. Nu är det fullt i frysen här.

I morgon bär det av hemåt igen. Hoppas att inte vägarna är precis igensnöade. Det kan iallafall inte blir värre än när jag, och Linda körde hem härifrån i Januari 2007. Det är bara att anpassa hastigheten så går det bra.
Det har varit några roliga dagar här nere, så hoppas att vi får komma och hälsa på snart igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0