Söndagen går mot sitt slut.

Jag har hunnit en hel del idag känns det som. Först så var det jobb till klockan tre. Lugna gatan.

Efter jobbet körde jag upp till sjukhuset för att hälsa på min mor, som ligger där sedan i torsdags. Jag känner mig alltid så vilsen på sjukhuset, och vet inte var jag skall ta vägen. Vissa människor verkar känna till alla avdelningar, trots att de själva ej varit inlagda. När jag klev ut ut hissen var det naturligtvis några som dök på mig för att fråga om vägen.
Typiskt, jag hade nog med att hitta ut själv.

Linda hade bakat blåbärskaka i eftermiddag. Så det luktade så gott när jag kom hem. Den smakade gott också.

Fick lite pyssellust när jag kom hem, så jag tog ett litet röj i klädkammaren. Där finns det alltid lite saker som kan rensas bort. Efter detta var jag sugen på frisk luft så det blev en kvällspromenad.

I morgon är jag ledig så jag behöver inte stressa i säng. Det känns skönt att veta. På förmiddagen skall jag gå på bildvisning. Det är visning av bilderna som Jessica, och Linda, tog hos fotografen som julklapp till oss. Vi får hjälp från fotografen, att välja en passande bild att förstora. Det skall bli kul. Det är massor med bilder, och svårt att välja, så det blir fint med lite hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0