Tack för maten.

Vi har varit hos svärmor och ätit söndagsmiddag. Det smakade mycket bra. Det bjöds på en het kycklinggryta. Jag måste bara be om receptet. Tack än en gång för den goda maten.

Nu har vi hunnit med att varit ute en sväng också. Det snöar igen. Hur mycket snö skall vi få?

Nu har jag gjort en egen pizza som just nu gräddas i ugnen. Det blir till att sova tidigt i kväll. Maken skall med tåget 06,38 i morgon bitti. Jag har lovat att skjutsa honom då. Nu luktar det gott från pizzan i köket.

Kommentarer
Postat av: irene

Receptet kommer med posten ska först göra en kopia Har tagit det ur en av mina veckotidningar.Roligt att ni tyckte det var gott.Tack för den fina presenten jag fick.

2010-02-01 @ 08:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0