Tillbaka på jobbet.

I dag var det time för jobb igen. Det har varit så skönt att vara ledig i några dagar. Det var kunder idag också. Jag som trodde att folket skulle börja att jobba idag igen. Men så var det visst inte.

Stannade på ICA på vägen hem. Jag tyckte att jag hade världens minsta shoppinglista. Tänkte att idag blir det billigt. Men, tji fick jag. Mat blir nog aldrig billigt. Jag är iallafall duktig, och storhandlar en gång i veckan. Springa till affären varje dag har jag varken tid, eller lust med. Skriver alltid en shoppinglista, men visst slinker det ner lite saker som inte finns med på den. Impulsköp är bra det också. Nu är iallafall kylen fylld, och det ser ut som att kommer att ha mat för hela helgen. Bara någon lagar den vill det säja.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0