Två dagar i huvudstaden.

Hemma igen efter två dagar på ledarträff i Stockholm. Scandic Infracity stod för värdskapet. Jag tyckte jag bodde högt upp på nionde våningen. Det fanns visst ända upp till tjugo våningar. Jag trodde jag skulle få fin utsikt, men jag hade rum inåt. Det enda jag såg var stålrör i vitt. Som tur var så tillbringade jag inte mycket tid på rummet.

Två givande dagar med mycket givande info. Som vanligt lite ovant att sitta still en hel dag. Rolig fest på kvällen. Förrätt med mingel var lyckat. Dock var middagsmaten ingen hit.

Tåget var endast tjugo minuter sent idag. Det fattades en vagn på tåget så det var lite rörigt. Väl hemma igen hämtade Mats mig på stationen. Vi passade på att handla lite på ICA på hemvägen.

Nu skall jag snart sova så jag orkar att jobba i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: Josefin - I don't do normal

Sov gott! :)

2010-01-21 @ 22:09:52
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: Anette

Men du var du ju i närheten av oss. Metropolen Väsby hihihi. Då var du ju på Infra City när Ida var och kollade på handbollsmatch på La Piazza vid Infra City i onsdags.

2010-01-22 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0