Ledig torsdag.

Ledig idag. Snart så är det semester och då blir det många lediga dagar. Jag längtar verkligen till det. En arbetsvecka kvar.

Vaknade tidigt som vanligt i morse. Jag gav mig på häcken på baksidan. Något har hänt under vintern. Det var så många döda grenar. Nu är alla borta. Snacka om att jag blev genomsvett. Jessica och jag utförde veckohandlingen. Vi hängde även på låset när Systemet öppnade. Jessica tyckte att det var lite pinsamt.

Pastasallad till lunch. Bacon, soltorkade tomater och mozarella. Mums. Efter lunchen var vi så trötta, och mätta att vi helst ville sova middag. Det blev en stund i solen istället. Kanske jag slumrade lite där i solstolen.

Kvatr över fyra slog vi ut på Landeryds norra bana tillsammans med Anders och Pernilla. Det var en trevlig runda. Jag hade mycket mera poäng än min make. Det är inte speciellt vanligt så jag passade på att njuta av det.

Nu har vi lagat omelett i micron. Tack Jocke för att du lärt mig laga omelett i micron. De blir så himla goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0