Ledig=skönt.

Det har varit skönt att ha varit ledig idag, trots att vädret inte blev lika fint som det spåddes innan. Mats och jag startade dagen med en golfrunda. En del hål gick ganska ok. Starten var trög p.g.a två personer som stoppade upp hela spelet. (Inte Mats och jag.)

Efter lunchen var det dax för veckohandlingen på Signalen. Jag fyndade stora falukorvsringar för endast 10 kr styck. Nu blir säkert korvälskaren glad. Hann även med att laga lasaagne, och dammsuga lite när jag kom hem. Efter detta fick det vara nog med arbete. Jag har suttit i solen på baksidan, och läst ut min bok. Jag funderar på att ge mig ut på en kvällspromenad. Jag har just lovat att hämta Jessica och hennes kompisar på stan lite senare ikväll.

Skönt att se fram mot en ytterligare ledig dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0