Sommarvärme.

Jag gillar sommarvärme. Jag njuter av sommar värme. Jag vill alltid ha sommar. Dagarna blir så mycket längre, och orken så mycket bättre.

Pernilla och jag har varit på golfbanan nu ikväll. Det var inte alls så varmt som man kan tro. Det fläktade till och med ganska skönt ibland. Vi var lite arga på alla blinningar som bara bet oss. Trots det så är vi ganska nöjda med golfen.

På jobbet är det ganska lugnt och vi är många som jobbar. Därför har jag unnat mig en extra semesterdag i morgon. Det skall verkligen bli skönt att vara ledig bara för att det var så oplanerat. Jag ser fram mot att vara ute och njuta av sommaren.



God natt och sov så gott i värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0