Spellediga.

Spellediga från golfen = 7 km i löpspåret.

Det var faktiskt rikitgt skönt med en löprunda. Sköna stigar att springa på. En lika skön dusch när vi kom hem igen. Vi tog oss ner till stan för en pizzalunch. Mätta och belåtna blev vi som vanligt.

Det var inte tänkt att det skulle bli någon shopping på stan. Nu blir det ju inte alltid som jag tänkt mig. Jag tyckte vi kunde iallafall gå en liten promenad på stan. Blev sugen på att besöka Esprit-butiken. Där hade jag inte varit på länge. Det räckte naturligtvis med att besöka en butik för att komma hem med en påse. I påsen låg en skjorta och en kjol. Ingen rea utan från höstens nya varor. Med detta menar jag att jag kommer få mycket användning av det nyshoppade.

Nu skall jag sätta mig, och slappa lite, och läsa i min bok. Det är iallafall semester..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0