Glad midsommar.

I dag firar hela Sverige midsommar. Vädret ser ut att bli fint. Hur bra kan det bli?

Maken jobbar en stund på förmiddagen. Kan det verkligen behövas mera mat i affärerna?

Jag har fixat iordning lite här hemma. Nu skall jag sätta mig en stund på baksidan, och jobba lite på solbrännan. När maken kommer hem skall vi åka upp till Landeryd. Där serveras det brunch i restaurangen. Det låter gott. Efter detta så blir det naturligtvis en golfrunda. Det blir en solig runda. Det är mycket lättare att spela golf i solsken. Om det nu någonsin är lätt.

Döttrarna kommer från Kreta i kväll. De landar på Arlanda på eftrmiddagen. Så i kväll blir det en lite senare midsommarbuffé. Hoppas maken inte hungrat ihjäl tills dess. Han vill alltid äta så tidigt som möjligt. Jag får mata honom med ett par korvar så skall det nog gå bra.

Ha nu en riktigt trevlig midsommar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0