Halv storm.

Oj, vad det blåser ute idag. Positivt med detta är att vinden hjälper till att torka upp efter gårdagens regn. Negativt, det blir fruktansvärd motvind på första utslaget på golfbanan. Fast det är klart. Någonstans måste det även vara medvind.

Nu väntar en runda på Landeryd. Vi får se vad dagen har att erbjuda i golfväg. Jag såg en snygg top sist när vi var i golfshopen. Men som sagt var. Ingen shopping förrän det blir in handicap-sänkning. Mats shoppade faktiskt då. En ny handske. Under tvång såklart. Han påstod att jag glömt hans gamla handske hemma med flit. Det fanns dock ingen sanning i detta.

Nej nu skall vi ut och packa bilen. Jag önskar mig själv och mina medspelare lycka till på dagens runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0