Nyinköpt.

Nu är jag lycklig ägare till en elektrisk potatisskalare. Jag har spanat på en i flera år men aldrig kommit tills skott. Nu kände jag att det var dax. Jag längtar tills jag får prova den. Jag önskade att jag hade haft den inför Lindas studentbjudning. Den kostade inte så många slantar. Träffade min kusin igår, och hon sa att det var en av hennes bättre investeringar.



Nyss ringde en tjej från Filmstaden och sa att hon hittat Jessicas solglasögon. Vilken tur. Hon fick ett par dyra fina i födelsedagspresent från oss. I går var de på bio, och då hade de ramlat ur väskan. Hon var där tidigare i kväll och då hade de inte hittat några. Snacka om att hon var arg och deppig.

I natt reser döttrarna mot Arlanda och Kreta. Planet går klockan sju i mogon bitti. De tar den lilla svarta till Arlanda. Ha en trevlig resa och kör försiktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0