Regnig kväll, igen.

Ingen sommarkväll i kväll inte.... eller är det så här sommarkvällarna skall bli detta året. Hoppas verkligen inte det.

Vi ställde in golfen som var planerad till kvällen. Det blev en promenad i rask takt istället. Blev lite blöta men vad gjorde det. Det var inte kallt. När vi kom hem grep rastlösheten tag i mig. Det blev lite fönstertvätt. De var så gula av allt det gula som finns i luften just nu. Nu är de fina igen.

Nu skall jag vara ledig torsdag och fredag. Det är dax att fira Lindas student. Det är lite som skall fixas innan dess. Jessica och jag skall börja med att handla på Maxi i morgon förmiddag. Jag har skrivet en shoppinglista av modell jätte. Det är hur länge som helst sedan det var koll efter självscanningen på Maxi. Då blir det säkert i morgon när vi skall handla mycket. Håll tummarna för att vi slipper detta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0