Skor.



Jag undrar var alla fötter är som hör till dessa skor. 30 par skor........ Och detta är bara en liten del av alla skor som finns i detta hemmet.

Jag borde vara tröttare efter en långdag på jobbet. En man kort idag så det blev extra jobb för min del. Trots detta hade jag en hel del energi när jag kom hem strax efter halv nio. Gick lös på berget av tvätt i tvättstugan.

Nu har jag just beställt taxfree-varor. Så mycket pengar jag har sparat. Ingen resa för mig dock men möjlighet att handla taxfree. Det var tag 5 betala för 4. Jessica anmälde sig direkt på den femte som var gratis. Förvånad?

Här kommer en bild från gårdagens trevliga picknick i all enkelhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0