Sommar, sommar, sommar.......

Är det äntligen sommaren som har kommit nu?

Jag hoppas iallafall det. Underbar kväll idag. Sista dagen som jag reste kommunalt till jobbet idag. För den här gången vill det säja. Det blev promenad hem idag också. Ett par stopp så det tog lite längre tid än vanligt. Jag fick sällskap till stan med en jobbarkompis. Trevligt. Vätskepaus hos hennes dotter, och sen startade vandringen igen. Gick förbi en gammal klasskompis från gymnasiets hus. Eftersom att hon var ute in trädgården blev jag stående där. Trevligt för henne har jag inte pratat med på länge.

Väl hemma igen var det bara att starta tvättmaskinen, och steka ägg till morgondagens golfmackor. Jag har förmånen att vara ledig i morgon. Det känns helt underbart skönt. Speciellt för att det ser ut att bli fint väder. Då skall jag sola mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0