Golfträning.

Golfträning, är bara en av dagens aktiviteter. Vi har hunnit så mycket idag. Vi har varit en tur till Golfhallen. Det var kul att slå lite. Jag hade inte glömt allt, men det är inte lätt. Det är bara att öva vidare.

Vi var en sväng på stan för att ta en fika. Det var så mycket folk, att vi inte orkade trängas med alla andra som också var fikasugna. I stället gick vi till Stångebro Gatukök. Det var en hel del folk där också. Vi unnande oss varsin tunnbrödsrulle. Härligt med hederlig gatuköksmat.

Mats och jag har just varit ute på en tvåtimmarspromenad. (Vi gick en entimmes efter frukost). Nu måste jag säja att det känns i benen. Men vad gör det. Nu är det bara soffan som gäller. Vi skall snart steka entrecote till middag. Vi promenerade över golfbanan idag. Det känns som det är ganska länge till det bli dax för golfpremiär på Landeryd.
 
I kväll blir det Melodifestivalen. Inte vet jag vilken jag skall heja på. Jag har iallafall dagen till ära tagit på mig en klänning. Jag måste ju vara lite fin när det är Melodifestival. 

Nu skall jag se om jag har blivit rik på V75. Hoppas, hoppas.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0