Jobba, äta, sova, dö......

Precis som Per Gessle sjunger i ´´Jag går och fiskar´´ känner jag att jag behöver sätta mig ner och lugna ner mig en stund. Jag är så himla effektiv jämt.

Jobb först hela dagen. Kul med mycket sälj.

Styrketräning och step-pass på Feelgood. Kul. Magen ömmar efter träningen. Säkert ännu värre i morgon.

Efter detta till ICA för att handla. Pratade med Jessica i telefonen under hela vägen. Effektiv igen. Jag berättade att jag skulle till ICA i mina joggingbyxor, istoppade i mina stövlar. Hennes kommentar:
- Jag vill inte tänka på hur du ser ut.......  (Att de alltid skall skämmas för sin mamma.)

Väl hemma igen ringde min mamma direkt. Efftektiva jag slog till igen. Pratade och plockade upp alla varor samtidigt.

Tvättmaskinen startades. Lite strykning som väntade. Lite sen kvällsmat. Drickyougurt som smakade hallon och lakrits. Konstig smak på en yougurt. Blir nog inget mera köp av den.

Men jag är lycklig över att nu är det bara sex arbetsdagar kvar till min semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0