Mätt och belåten.

Här sitter jag mätt och belåten efter middagen. Kyckling gryta med klyftpotatis, glass och kaffe till efterrätt. Som vanligt, proppmätt. Jag har jobbat idag så jag gav Mats ett recept på kycklinggryta. Det har han naturligtvis fixat galant. Det smakade bra med glass till efterrätt efter en hot kycklinggryta. Varför blir jag alltid så mätt?

Nu i kväll skall vi kolla på Melodifestivalen. Andra chansen. Vem går vidare? Linda kom just ner, och sa att hon lånat en dvd som vi kunde se om vi ville. Män som hatar kvinnor. Jag har fortfarande inte kommit igenom den boken. Jag börjar att läsa. Sen blir jag trött. Nästa gång jag skall läsa måste jag börja om igen för att jag har glömt vad som har hänt. Någon gång kanske jag lyckas med att läsa boken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0