Mera golfträning.

Det blev ett besök i Golfhallen på förmiddagen. I dag kändes det mycket bättre. Inte lika ovant som igår. Men när vi väl kommer ut på banan gäller det att det blir rätt längd, och rätt riktning. Inte lätt.

Internationellt kök har gällt hemma hos oss idag. Till lunch lagade jag thai-gryta med ris. Till kvällen blev det en pizza med skinka, färska tomater och mozarella. Jag hade köpte en färdig pizzadeg. En sån där som är vacumpackad i något som liknar en toarulle. Den är så häftig. Jag blir så imponerad varje gång jag öppnar den, och det bara är att rulla ut en färdig deg. Jag fattar liksom inte riktigt hur det går till.

Naturligtvis har det blivit en massa frisk luft i solen även idag. Det känns verkligen att våren är på väg. Så underbart.

Fyra arbetsdagar kvar till min semester. Vi har packat lite saker inför resan under eftermiddagen. Som vanligt har jag svårt att ta beslut om vad jag skall ta med.

Jag ser fram mot en ny vecka med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0