Morgonpromenad och blåbärskaka.

Jag började dagen med att baka en blåbärskaka, så nu luktar det gott i köket. Jag vill ha något att bjuda på när Mimmi kommer på besök framåt eftermiddagen. Naturligtvis skall hon få något att käka också. Det blir en sen lunch, eller tidig middag vid fyratiden.

Solen lyser så härligt ute så jag rustade mig med min ryggsäck. Promenerade till centrum för att handla lite frukt och grönsaker.

Nu skall jag snart dra iväg, och fixa lite saker. Jag avslutar med ett step-pass på Feelgood klockan tolv. Det skall bli kul. Skall åka förbi tågstationen, och lösa in ytterligare en tågbiljett. Jag hoppas att det är den sista jag löser in efter denna vinter. Nu vill jag ha vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0