O.P.I. The one and only.



Det finns inget bättre nagellack. Jag unnade mig en ny färg under Stockholmsresan. Ceriserosa. Den kommer att passa perfekt till solbrännan som vi snart skall få. Lite svårt att tänka sig det i detta väder. Men snart kommer vår, sommar och sol.

Fredagsjobbet är avklarat. Jobbar i helgen men lite helgkänsla är det trots detta. Vi har mumsat på tacopaj som maken fixat.

Passade på att shoppa lite idag. Ett par nya ballerinaskor. Jag kände att jag behövde ha något till semestern. Vagabond passar mina fötter. Blir säkert ett par sköna mys-skor under vår och sommar.



Nu när ändå shoppingförbudet hävdes för en stund, passade jag på att köpa en ljusstake. Jag har gått och spanat på den länge. Jag hade lite svårt att bestämma vilka färger jag ville ha på den. Därför har jag inte riktigt kommit till skott. Nu blev det i svart och vitt. Perfekt för det nya vardagsrummet. Vi premiäreldar den i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0