Sushi.

I dag blev det sushi till lunch på stan. Gott. Trevligt med en lunch tillsammans med båda döttrarna. Längesedan som jag åt sushi så det smakade så gott.

Jessica och jag hade vandrat runt på stan innan vi träffade Linda. Tro det eller ej, men vi hittade inget som vi var sugna på att köpa. Jag skulle köpa en födelsedagspresent till Jessica men det blev inget med det. Linda skulle bara äta lunch med oss och sedan åka hem. Så blev det inte. Vi fastnade  i en skoaffär, och jag fick hosta upp pengar till två par skor. Ett bar till balen, och ett par till studenten. Jessica drabbades av sin vanliga beslutsångest när hon skulle välja mellan två par sandaler. Jag fick också med mig en påse hem från HM. En klänning till det lilla priset av 179 kronor. Nu skall det bara bli varmt så jag kan använda den.

I kväll har det blivit en långpromenad för mig, Mats och Jessica. Jessica beställde tacopaj till kvällsmat så nu är vi mätta igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0