Vårfin.

I eftermiddag har jag varit hos Frissan, och blivit lite vårfin. Lite ljusa toner och klippning. Det känns bra. Ute är det inte speciellt vårfint. En spark eller skridskor hade passat bra som färdmedel idag. Is överallt. Som pricken över i:et så har det även kommit ner tio centimeter tung blötsnö. Tar det aldrig slut? Nu är den iallafall bortskottad, och jag är genomsvett. Frisk luft fick jag iallafall. Klart att jag tänker positivt.

Här kommer lite bilder från Stockholm. Vädret var grått, och trist så några vackra vyer blev den inte. Ni får glädja er åt den färgglada thaimaten istället. När jag ser den tänker jag på hur gott det var och blir lite hungrig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0