17 matlådor.

Jo, det har varit kvällens aktivitet. Nu känns det skönt att det finns lite lunchlådor och ta av i frysen.

Jag hade planer på att promenera hem hela vägen från jobbet. Dock kände jag mig lite seg, och det var tung luft ute. Så när jag kom till Resecentrum, och ´´min buss´´ skulle gå om två minuter, kunde jag inte göra annat än att hoppa på den.

Matlagning som sagt var mest hela kvällen. Hann även med att käka tortillias med ost, och skinka till kvällsmat. Det blev lite ensamt till kvällsmaten då ingen annan är hemma. Skall nog snart krypa ner i sängen och läsa en tidning.

Jag blev lite sugen på att köpa en sommarklänning så jag spanande runt lite idag. Alla är så himla docksöta, och det känns inte riktigt som jag. Får ta en tur i morgon igen, och kanske prova något. Kanske ser det bättre ut när det kommer på......??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0