Dagens aktiviteter.

Sovmorgon lyste med sin frånvaro även idag. Solen sken när jag vaknade=glad. Frukost och fönstertvätt i vardagsrummet.

Arton hål på Landeryd tillsammans med min make. Solen sken på oss hela tiden.

Husmanskost till lunch. Falukorv med stuvade makaroner. Hela familjen käkade lunch tillsammans. Det händer inte så ofta. Trevligt.

Veckohandling på ICA. Jag fick med mig bägge döttrarna. När tre stycken plockar saker i vargnen blir det naturligtvis också tre gånger så dyrt. Systemet fick också ett besök av oss.

Jobbade på solbrännan en stund. Jessica och jag satt i var sin solstol och bara njöt. Lite röd i ansiktet.

Step på Feelgood. Så himla kul igen. Alla som går på passet säjer att det är veckans höjdpunkt. Ankie som har passet är kanon.

När jag kom hem hade Jessica fixat bakad potatis med räkröra. Gott. Det var ett tag sedan jag käkade bakad potatis. Linda är på party och Mats jobbar.

Nu fikar vi och testar en ny chokladkaka från Marabou. Choklad med polkaggris. Ritigt gott. Jessica och jag tyckte det var bäst att prova en bit nu ikväll. Vi räknar inte att det bli rnågot kvar när resten av familjen kommer hem.

Oj, vad jag har hunnit mycket idag. Jag har verkligen fått ut mycket av min lediga dag. Nu återstår bara lite fotvård så mina fötter blir sommarfina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0