Höststormar.

Det kändes faktiskt som höststormar i kväll på golfbanan. Nenne undrade om jag inte hade beställt vårväder till golfkvällen. Tydligen hade jag missat det. Vi fick iallafall frisk luft i nio hål. Jag tillhör de som helst spelar golf i varmt väder. Så lättklädd som möjligt. Missförstå mig inte nu. Jackor och tröjor gör att det är mycket svårare att slå. Tacka vet jag kjol, och kortärmat. Hoppas att tiden kommer snart.

Jag är så sugen på att använda sommarkläder. Jag gillar vitt, och det passar bra till solbrännan. Jag ville ha något roligt linné så jag kollade lite på MQ. Hittade inget roligt. Bondelid brukar ha en del fina linnen. Men jag vet inte vad som har hänt med deras sommarkollektion. Det var så himla docksött. Inte min stil alls. Det dyker säkert upp något annat som jag kan köpa. Som sagt var.
- Jag kan inte använda det idag, och troligen inte i morgon heller.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0