Löprunda 10 km.

I dag var det säsongspremiär i milspåret i Vidingsjö. Det var riktigt kul att springa. Vi fick bara lite regn på oss. Det var ett perfekt löpväder.

Efter det blev det en salladslunch. Jag hade gjort en sallad med räkor, lax och mozarella. Gott och nyttigt.

Det var tänkt att vi skulle till golfbanan efter lunch. Vi ställde in det p.g.a allt regn. Jessica, Mats och jag körde en sväng och kollade på bilar istället. Provkörde en XC60 för att det var kul. Insåg att vi har en bra bil som vi inte får alls så mycket betalt för som den är värd.

Stannade på Signalen och köpte stora goda bullar. Skönt att sitta inne och fika, och bara titta ut på regnet. Fotboll på TV. MFF-ÅFF. Det ser inte ut att regna i Malmö.

Nu känner jag mig faktiskt lite rastlös. Får se om jag kan hitta på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0