Melonfest.

I bland på söndagskvällarna brukar vi festa till det, och käka lite gott. Få lite lördagskänsla på en söndag. Nu i kväll jobbar Mats så det blev inte så mycket av det. Flingor till kvällsmat. Nu har jag, Linda och Eric just festat på en vattenmelon. Om det nu kan kallas fest.

Solen har strålat hela dagen. Dock inte så mycket på mig. Jag har jobbat. Många människor valde att vara ute i solen så vi har haft det ganska lugnt.

När jag kom hem tog jag tag i lite fönstertvätt. Efter det gav jag mig ut på en promenad. Jag gick en runda på golfbanan. Det är så mjukt, och skönt att gå där i jämförelse med asfaltsvägarna. Det är även så rofyllt där. Tyckte jag bara gick en liten runda men jag fick ihop 6 kilometer. Jag har laddat ner Runkeeper i min iPhone så nu kan jag mäta alla promenader. Rätt kul, faktiskt.

Naturligtvis blev jag sugen på att spela golf när jag promenerade där. Tror att jag får hålla mig tills på torsdag när jag är ledig.

Tvättmaskinen snurrar så snart är det dax att besöka tvättstugan igen. Tror att jag skall göra mig en kopp te, och läsa lite i Allas veckotidning. Kanske jag kan hitta något gott att laga?




Kommentarer
Postat av: Jessi

Vattenmelon lät sommrigt och gott! :)

2010-05-02 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0