Regnig golf

Vi hade planerat för en golfrunda ikväll så vi gav oss iväg. Jag var naturligtvis optimist, och sa att det blir nog inget regn.
- Det ser ut att ljusna.
Vill bara tala om att jag hade fel. Det regnade nästan hela tiden, men vi gav inte upp för det. Det blir ingen drömgolf i regn kan jag lova. Vi hade sällskap med en kille på rundan idag. Han hade gått 18 hål i morse innan jobbet. Han är värre än oss. Den bedriften har vi inte lyckats med ännu.

Det känns så skönt att har varit ute nu ikväll. Jag blir pigg av att vara ute. Det känns kul att göra något roligt efter jobbet än bara vara hemma.

Väl hemma igen var vi ganska hungriga. Vi plockade fram lite rester av tacos och festade på. Gott.

I morgon skall jag på en två-dagars regionträff. I Norrköping, så resan blir inte så lång. Skönt. Jag tänkte packa ner lite saker men jag vet inte vad jag skall ta med mig med tanke på vädret. Jag får packa i morgon bitti.
Vad har hänt?
Det är inte alls likt mig att skjuta upp packningen till avresedagens morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0