Sommarkvällarna börjar?

I kväll känns det lite som en sommarkväll. Mats och jag har suttit ute och käkat. Grillat kött med klyftpotatis. Mums. Efter detta satt vi ute och pratade lite med grannarna. Det börjar att kännas som sommar. Underbart.
Jag har även invigt min nya vita stickade tröja som jag köpte när vi var i Stockholm. Jag känner mig så somrig.

Dagen startade vi som sagt var med en tur på Landeryd. Jag är sugen på att köpa en ny top i shopen. Men jag har satt press på mig själv. Jag får inte köpa någon ny top förrän jag har sänkt mitt handicap. Så nu gäller det att ligga i. Vi får hoppas på morgondagens runda.

Efter rundan blev det gulaschsoppa till lunch. Efter detta väntade jobb. Målning av huset. Tiden bara rann iväg och vips var det kväll. Det är så rofyllt att måla.

Så här mysigt blev det på kvällen. Vi har oljat altanen så trädgårdsmöbeln är inte på plats riktigt ännu. Men snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0