Tidig morgon och sen kväll.

Det går i ett så att säja.

Tidigt på jobbet i morse och förberedde för morgonmöte. I dag bjöds det på toast gjorda i våffeljärnet. Säkringen gick och det ångade lite extra från toasten så jag blev orolig att brandlarmet skulle gå. Det klarade sig som tur var. Jobb till klockan åtta. Mycket sälj så det har varit kanonkul att jobba idag. Vi är ett så bra gäng på jobbet.

Jocke bjöd mig på lunch idag. Vi tävlade om en lunch för några veckor sedan. Det blev kycklingspett på Sannes. Gott som alltid på Sannes.

När jag kom hem blev det en liten kvällsmat. Strykning, och fixa en matlåda inför morgondagen. Tror inte det finns någon som bjuder mig i morgon.

Amelia kom med posten idag så den måste läsas innan sovdax såklart. Bäst att sätta fart med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0