Familjen på gym.

I dag blev det gym för hela familjen. Trevligt. Som sagt var så löste Linda ett gymkort igår. Jessica hängde med på prov. Först styrketräning för alla. Efter detta spinning för mig, Jessica och Mats. Svettigt som vanligt. Konstigt nog så orkade mina ben med det riktigt bra. Det är så kul att träna.

Hem för att ladda med lite mat. Det blev kycklingspett, sallad och tzatziki. Det kändes riktigt nyttigt, och bra efter träningen. Nu fika med chokladbollarna jag gjorde i går. De smakar mycket bra. Nu väntar slapparkväll med Dobidoo.


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hehehe... jag blir svettig bara av att läsa allt du gjort/tränat idag.

Gillar helt klart den sista biten, kycklingspett, chokladbollar och slappkväll... =))

Jag har haft fredagsmys hos A på sjukhuset. Sen kom sonen upp och sen blev det åka hem och ha fredagsmys hemma. Mannen som fixat kyckling/potatisgratäng. Sonen köpte sig en pizza förstås!! haha

Nu blir det natti natti... Ha en skön helg.

Kram

jaana

2010-11-12 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0