Salt och TaBort.

Enligt konstens alla regler har jag strött salt på vinet som ´´ligger´´ på mattan. Om jag ändå hade hunnit med att dricka lite i glaset. Då hade inte blivit så mycket på mattan.

Två flaskor TaBort har jag sprutat på mattan. Tro det eller ej men den börjar att bli vit igen. Dock kommer den aldrig att bli riktigt som den var från början. Men ändå. Jag har skrubbat på den lite till nu ikväll. I mörkret syns det inte så mycket. (Positivt att vi går mot en mörkare årstid.)

Jag har även hört att det går att utnyttja sin hemförsäkring vid sådana tillfällen. Jag har provat att göra en anmälan så vi får se. Jag har bara utnyttjat vår hemförsäkring en gång tidigare, så kanske det är dax.

En långdag i butiken är avklarad. Bara en arbetsdag kvar innan ledigheten. Yipee.......
Tidig morgon väntar i morgon för Linda skall skjutsas till Ryd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0