Snö och mera snö.

Ute bara snöar det och snöar det. Rätt mysigt är det. Det behöver skottas hela tiden. Visserligen har maken skött den sysslan idag, så jag slapp.

På förmiddagen gav vi oss ut på en långpromenad. Det blev en hel del snöpulsning, då det inte var plogat någonstans. Vi var ute i en timme och fyrtiofem minuter. Vi gick en runda som vi brukar gå, opch det tog inte så mycket längre tid än vanligt. Jag kan lova att det kändes i benen efteråt. Ett regält träningspass.

I dag blev det en ny sorts pastasås till lunch. Fisk, tomat och purjolök. Det smakade så gott, och nu är jag så mätt.

Linda jobbar, och Mats skall snart iväg till jobbet. Jag tänkte passa på att lifta med honom till stan. Jag är lite sugen på att gå en runda, och se om jag hittar några julklappar. Jessica önskar sig allt i julklapp, och Linda inget. Det är skillnad på döttrarna. Jag tänker avsluta rundan på stan, med ett besök på Feelgood. Dax för lite styrketräning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0