Tomteinköp.

I dag har jag köpt en ny tomte till köket. Jag är inte så mycket för tomtar, men jag tyckte den här var så söt. Något kan jag väl få köpa mig så här på lönedagen.

Äntligen sitter jag på en stol, och lugnar ner mig lite för första gången idag. Ok, jag satt en stund när jag kastade i mig min lunch. Medhavd korv stroganoff. Smakade riktigt gott.

Linda var snäll och kom, och mötte sin mamma på jobbet. Jag slutade vid halv sju. Det blev med andra ord en ganska lång dag. Vi åkte först till Systemet, och efter detta blev det veckohandling på Maxi. Det gick mycket lättare att handla när Linda var med mig. Tack för det, Linda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där så FIN tomten är...

Jag är tokigt in LOVE i tomtar..hiihi

Kram

Jaana

2010-11-26 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0