Trötta ben.

Här sitter vi nu med trötta ben. Det är skönt med trötta ben, efter att ha varit på spinning. Det var en bra start på den här veckan. Nu har vi fått kvällsmat, och kvicknat till igen

I morgon är det till att vara tidigt på jobbet igen. Vi skall julskylta i butiken. Käka en gemensam frukost, och lära oss allt om vår kommande julkampanj. Tänk att det redan är dax för julförberedelser. Den här hösten har gått så himla fort.

Nu kollar vi på Böda camping på TV. Jag har redan insett att campinglivet inte är något för mig. Jag gillar lyxiga hotell med stora mumsiga frukostar mycket bättre. Och så finns det alltid en kontakt till fönen.




Kommentarer
Postat av: Jaana

Hahahahahaha... FÖNEN är ju superviktig! ,,,host host eller inte! hahaha

Jag har lockar så jag behöver bara böka till det lite så är det KLART!!

Hahahaha.. men hotellfrukost.. JAAAA och sova mysig hotellsäng, med mannen bredvid.. TYCKER jag helt klart är TUMMEN UPP.

Fast de blir ju inte så ofta..........................................

hihi

Kram på dig din sportiga tok

hahaha

Jaana

2010-11-22 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0