Hämtning vid tåget.

På hemvägen från jobbet idag så hämtade jag upp Jessica. Roligt att få hem henne under några dagar. Hon mellanlandar hos oss, för att resa vidare till Stina i Uppsala till helgen. Jessica skall passa på, och visa mig en snygg väska, som hon önskar sig till jul. Tanken är att vi skall spana efter den i Stockholm när vi åker dit om ett par veckor. Vi får se.

Linda jobbar ikväll så vi har lovat att hämta upp henne på jobbet. Jessica och jag planerar på att satsa på en kaffe på macken, för att få se var hon jobbar. De har säkert goda bullar också, så det kan bli en bra fika. Jessica längtar mest efter att få köpa godis. Det kan jag hoppa över.

Regnet öser ner ute och näsan rinner så det blir varken frisk luft eller motion ikväll. Trist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0