Jag uppskattar mina döttrar.

Jag har just tittat på Lyxfällan på TV. Då inser jag hur mycket jag uppskattar mina döttrar, för att de har blivit de människor de är. Tar ansvar, och står med båda benen på jorden.

Bruden i Lyxfällan bara shoppar, och shoppar. Ok, det kan vara en grej att shoppa. Om det finns pengar. När de pratar med henne verkar hon inte fatta något. Det är helt enkelt pinsamt att lyssna på henne.

En vanlig jobbardag idag. Jessica kom, och mötte mig på jobbet. Vi handlade ett stort lass på Maxi. Jessica led som vanligt av att det blev så dyrt. Trots att hon inte skulle betala själv. Trodde vi skulle drabbas av kontroll när texten ´´köpet hanteras av personal´´ kom upp på skärmen. Som tur var hade jag bara köpt lite cider. Jag klarade ålderskontrollen, och det var bara att gå vidare.

Väl hemma igen gjorde Jessica smarriga smothies till oss. Känns lite nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0