Nytt gym.

I dag på förmiddagen har jag testat ett nytt gym. Mats har löst kort på Frisk. Nu fanns det ett erbjudande om att prova på i två veckor. Det skall jag göra. Jättekul med lite nytt, för att få lite nytändningen i träningen. Det var jättefräscht och fint. Massa nya maskiner som jag inte testat förut. Jag gick runt, och provade de flesta. Tror att de kommer att kännas i kroppen i morgon. Men det är väl lite det som är meningen.

Nu har vi just käkat en nyttig lunch. Vi skall ge oss ut lite i eftermiddag för att få friskt luft. Till kvällen så väntar den årliga höstmiddagen för våra familjer. Det blir såklart en trerätters. Inte så mycket att förbereda så vi får en lugn eftermiddag.

Jessica har åkt till Stina i Uppsala. Linda skriver högskoleprovet idag. Skall bli kul att se hur det går för henne. Hennes stora mål är att vara bättre än Erik. Lycka till, Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0