Tre älgar.

Det var dagens naturupplevelse på golfbanan. Tre stycken älgar som gick i en rad. Två lite större, och en lite mindre. De gick in i en liten skog inte alls långt ifrån vårat bostadsområde. Konstigt att de inte är rädda när de är så nära bebyggelse.

Trevlig golfrunda. Inspel och puttar gick jättebra idag. Då ville inte Bertha vara med. Bertha är min driver som brukar gå kanon. Men som jag alltid säjer. Det är inte så lätt att få till alla slagen på samma hål. Men det kommer kanske med tiden...........Hoppas det iallafall.

Nu sitter jag i soffan och dricker lite vitt vin. Lite ovanligt för att vara mig. Jag blev lite sugen på vitt när Mats och jag var på Systemet i dag. Det smakar riktigt friskt och gott.

Till kvällsmat blir det favoritpastasåsen med kyckling, spenat och soltorkade tomater. Förresten är den visst lite lyxigare idag. Det blev kalkon istället för kyckling. Vi skall även smaka mina lyxiga knäckebröd, som jag köpte i Båstad. Vi fick dessa knäckebröd till middagen i Båstad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0