Uppfriskande promenad.

Linda ringde och ville ha bilen för att köra hem från jobbet i kväll. Så hon lämnade in lite kläder, och gympaskor till mig i utbyte mot bilen. Helt ok. Hon jobbar till tolv i natt. Jag som tycker det är sent när jag slutar klockan åtta.

Det blev en uppfriskande promenad hem från jobbet. Jag kände mig så pigg när jag kom hem. Lite blåsigt ute trots allt. Kerstin och jag hade sällskap till Resecentrum. Efter detta traskade jag vidare hem. Det tar ungefär en timme och fyrtiofem minuter hem. Det blir ett ordentligt motionspass.

Lite soppa och macka med mozarella till kvällsmat. Gott. Nu skall jag leka lite med min nya telefon innan det är sovdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0