Väckt av Peab.

I morse vaknade jag klockan sju. Hade då sovit sedan nio i går kväll. Käkade frukost men kände mig lite seg efter detta. Förkylningen gör sig påminnd. Jag tänkte lägga mig i soffan, och slappa en stund. Lyckades somna direkt och vaknade inte förrän Peab ringde på dörren klockan tio. Snacka om att jag kände mig yr då. De ville in i huset för att dra kablar till vår fiberinstallation.

Det är hur länge som helst sedan som jag sov så här mycket. Kroppen kände nog att den behövde det här.

Skönt att få ha varit ledig nu idag. Jag har inte gjort så mycket pga min förkylning. Jag hade planerat för träning och långpromenad med det satte förkylningen stopp för. Jag har inte gjort många knop idag. Inte likt mig. Tror dock säkert att jag behöver sådana här dagar ibland.

Nu ikväll blir det hockey på TV. Canal+ visar AIK-HV71. Efter detta blir det säng tidigt igen för att vara ´´fit for fight´´ inför morgondagens jobb. Jag sover säkert utan problem även i kväll.



Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:17:43
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0