Jobbresa.

Hemma igen efter en jobbresa under några dagar. Tidigt i onsdags morse bar det av till Arlanda. En mycket givande föresläsning med en duktig tjej. Jag blev så inspirerad av henne. Det var nog det som var meningen också.

Efter detta tåg vidare mot Uppsala. Min kollega i Motala, och jag gjorde sällskap. På kvällen blev det Fajitas på O´Learys, och ett glas vin. Efter en lång dag tog kvällen slut ganska tidigt. Skönt att få sova.

Incheckning på Clarion Hotell första natten, och sedan vidare till Scandic över gatan. På torsdagsmorgon hann vi även med en långpromenad längs Fyrisån. Uppsala var mycket finare än vad jag hade tänkt mig. Vi hann också med ett besök i Domkyrkan. Vi började inte jobba förrän efter lunch.

Första kvällen i Uppsala blev det ölprovning. Jag som inte är så förtjust i öl. Det var bara att gilla läget, och smaka på. Vi fick som tur var lite att käka till också.

Mera möte under fredagen. På kvällen var vi bjudna på middag. God mat och dricka. Det blev en helkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0