Lördag.

Jobbarlördagen är till ända. Mycket folk men jag tror att de har lite pengar att shoppa för. Den som spar han har, det ordspråket har inte rikitgt nått ut till dagens människor. Roligt att jobba iallafall.

Linda ringde till mig på jobbet. Jag var tvungen att köpa ett linne till henne. Så hon hade något till kvällen. Jag fick instruktioner om att köpa ett svart linne från Gina Tricot. Hittade det rätta, men det slank öven med ett till mig i en annan färg. Förvånad?

I går kväll var jag lite frusen i vardagsrummet så jag blev sugen på en pläd. Tittade in på Hemtex idag för att se vad de kunde erbjuda. Naturligtvis var det, tag tre betala för två på alla plädar och kuddar. Vad blev resultatet tro?

- Jo, en pläd och två kuddar. Nu blev det snyggt i vardagsrummet.

Mats har lagat middag åt oss i kväll. Ett gott vin till det. Samma vin som vi fick i Uppsala för veckan. Kan verkloigen rekommenderas. Tierra Andina för endast 79 kronor på Systemet. Ett fynd.

Linda stirrar runt hemma och är stressad för hon skall på party. Vi andra sitter lugnt i soffan.Njuter av kaffe och Ballerina kladdkaka.

I morgon blir det jobb igen. Inventering står även på schemat. Vi brukar vara klara till halv nio så det är helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0