Effektiv dag.

Det känns som om jag har hunnit hur mycket som helst idag. Jag känner mig faktiskt ganska nöjd med mig själv.

Dagen startades naturligtvis med jobb. Roligt att få sälja igen. Jag hade packat ´´lillebilen´´ full på morgonen. Det går visserligen ganska fort att fylla den. Direkt till lägenheten efter jobbet för att packa upp lådor. Porslin och kläder kom på plats.

Tillbaka till IKANO en sväng igen för att byta en gardinstång. Ångrade mig, och ville ha en annan färg. Hem till ´´gamla hemmet´´ igen. Där gick jag lös på frysen. Skönt nu är den tömd och städad. Packning av ytterligare prylar, och tvätt har stått på programmet. Nu är det iallafall snart sovdax.

Nu väntar ett två-dagars jobbmöte. Det skall bli kul. Skönt att vi har träff i Linköping denna gång, så jag inte behöver resa iväg. Det blir ett litet avbrott innan ´´storflytten´´ på fredag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0