Lördag andra april.

Det blev lite flyttpyssel på förmiddagen. Flyttpysslet börjar snart att ta slut. Det känns skönt att vi snart skall få ta tag i vårt nya boende.

I eftermiddag tog vi en sväng till stan för att träna lite. Jag skulle bara hoppa in på Hemtex, och köpa två korgar. Under tiden gick Mats in på Johnells. Han kom ut med en påse innehållande båda jacka, och jeans. Välbehövligt. Jag blir så glad när han shoppar lite. Tänk om han kunde bli lika glad varje gång jag shoppar. Önskedröm......

Maken har lagat middag. Rotfruktsgratäng, rostas, rödvinssås och grönsaker. Gott. Vinet smakade också gott. En ny sort som vi inte testat förut.

Nu skall vi dricka kaffe och äta choklad från Åre chokladfabrik. Jag fick en påse med denna goda choklad idag. Det var när jag hämtade mina tallrikar i Änglaboden nu idag. Nu fattas det bara de små tallrikarna innan samlingen är komplett. Porslinet kommer från Portugal, så vi borde tagit med oss lite hem.........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0