Lurad.

Det var den rubriken döttrarna ville ha på dagens inlägg. Jag trodde att Linda var i Jönköping. Visst det var hon i söndags, men i måndags morse så körde hon till Jessica i Helsingborg. När jag kom efter en runda på stan så satt både Jessica, och Linda i köket. Trevligt.

Mats kunde inte hjälpa mig på Maxi idag för han blev tvungen att jobba natt. Jag handlade egentligen för mycket att ta hem på cykeln, men det gick bra att vingla hem. När allt var inpackat i kylen gav jag mig ut på stan. Överkastet som jag beställt hade anlänt till butiken. Nu är sängen bäddad med det nya överkastet. Den pryds även av två blå-randiga kuddar. Det blev bra.

Till kvällsmat blev det sushi, och vin tillsammans med döttrarna. Gott, gotti,  gott, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0