Sköna cykelturer.

Det är riktigt skönt att cykla till jobbet. Uppfriskande luft på morgonen. När jag åker hem är det oftast varmt, och jag har alldeles för mycket kläder på mig. Svarta jeans är inte alltid optimalt i vårsolen. I går kväll kom Mats ut och mötte mig. Trevlig överraskning att få sällskap hem.

Det blev inte många knop gjorda igår kväll. Jag kände mig ganska seg efter att ha jobbat i över tolv timmar. Jag lagade en omelett med tomat, och mozarella. Den intogs framför TV:n. Efter detta hade jag inga sömnsvårigheter.

Nu väntar en ny dag på jobbet. I kväll dyker båda döttrarna upp. Trevligt. Linda kommer hem från sitt besök i Jönköping. Jessica kommer hem, och firar påsk. Det skall bli spännande att se vad hon tycker om vår nya lägenhet. Jag skall försöka att fota lite, och lägga ut några bilder. Nu när vi har fått upp alla lampor ska det nog inte bli så mörka bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0