Soliga söndag.

Vår och sommar är på väg.............

Mats och jag startade dagen med en promenad vid ån. Inte trodde jag att det skulle vara så mycket folk ute en söndag morgon. Säkert var det fina vädret som lockade. Lite styrketräning på Frisk hann vi också med.

Jag fick även maken till att hjälpa mig med att borra upp ett par hyllor i sovrummet. Skönt att få dem på plats. Fotografierna på döttrarna passade perfekt på en av hyllorna.

Middag hos mor och far. Mycket god kall lax. Tack så mycket. Vi satt och solade oss i ett par timmar på deras balkong. Väl hemma igen tillbringade vi lite tid på vår egen balkong. Det blev ett glas rosé även idag. Lite kvällsmat på balkongen också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0